ahorsegirlslife

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Vi är tbx

Av Angelica Törngren - 2 maj 2013 12:52

OKEJ!!

Nu är vi tillbaka i igen.

Vårat galna gäng. 

Vi blir bara fler och fler. 

Men det är något speciellt med vårat gäng som inte går att besriva. 
Vi är nästan som en familj. 

I vårt gäng hör inga falska till.

I detta underbara finns allt i från liten retsticka till en man kan säga allt till. 

Vi är olika. 

Våran vänskap e kraft full. 

Vi bryr oss inte vad andra tkr. 

Ja, men fram för allt. 

Vi har kul, vi hjälper och stöttar varandra, vi finns alltid för varandra.

Som riktiga kompisar ska vara. 

Vi är inte vilket gäng som helst. 

Vi är 9stycken galna granare så de säger mycket. 

Det är inte många som skulle klara av att umgås med oss. 

Det gäller att förstå. 
Det här är univerums underbraste gäng!
Ingen klår vårat gäng
För vi är bäst!


/ Angelica:D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Törngren - 5 juni 2013 16:00

Hejhej! Detta år har varit lika härlig somm de första året på Grans. Jag har aldrig trivts så mycket på en skola som jag gör nu.Jag har fått vänner för livet. Har träffat nya kompisar under detta år lika härliga oh galna som de andra.Jag har haft ...

Av Angelica Törngren - 12 maj 2013 15:13

Hejhej!Jaha äntligen är det söndag och jag kan åka tbx till härliga öjebyn igen. Så har fixat mig lite och snart kan jag sätta mig på bussen och dra till Grans.  Ska bli så jävla skönt att fara tbx, jag får vara m mina kompisar, jag kan rida, vara ...

Av Angelica Törngren - 10 maj 2013 17:07

                           / Angelica:D

Av Angelica Törngren - 9 maj 2013 13:15

Hejhej!Jag har typ osit o göra så sitter och kollar på funny moments m 1D. Var o hoppa m Ludde tidigare i dag. nu funderar jag på vad jag ska hit på o göra. Ah men det är vell de som jag sysslar m just nu.      / Angelica ...

Av Angelica Törngren - 8 maj 2013 19:58

Hejhej! Jag har inte hunnit bloggat i veckan den har vart kort och jag vill umgås m kompisarna så. Men det har inte hänt så himla mkt under veckan med tanke på att den varit kort. Söndag kom jag dit, Måndag, tisdag och halva onsdag. Jag har varit m M...

Presentation


hejsan!
Jag är en tjej på 18år som älskar livet som hästtjej. Jag har en kanin som heter Ludde och en Sköthäst som heter Some Boy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards