ahorsegirlslife

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Äntligen söndag:D

Av Angelica Törngren - 12 maj 2013 15:13

Hejhej!
Jaha äntligen är det söndag och jag kan åka tbx till härliga öjebyn igen. 
Så har fixat mig lite och snart kan jag sätta mig på bussen och dra till Grans. 

Ska bli så jävla skönt att fara tbx, jag får vara m mina kompisar, jag kan rida, vara m Zombie mm. 
precis som de ska vara. 
I kalix håller jag bara på o dö, allt ska gå så förbannat segt. 
Ska aldrig flytta dit nå mer.
Efter grans ska jag bo i Piteå så länge jag bara kan. 
Hör it hemma i kalix sen jag flytta därifrån. 
Och jag har allt som jag inte hade i kalix. 

Ända sen jag börja på grans har mitt liv förändrats: Jag har nära till stallet där jag vill vara

, jag har fått vänner för livet, jag världens finaste Zombie och ja de som jag behöver just nu. 
Och ingen kritiserar mig så mycket längre och jag är inte ensam jag har mist 8st andra som står vid min sida och hjälper mig. 

Det var på grans jag skulle börja, så var de bara. 
 
Jag mådde så jävla dåligt när jag bodde i kalix men nu är livet toppen hur en skola kan föändra en så mkt. Det är sjukt. 

 

två av världens bästa kompisar men fler finns.   

Mitt hjärta och själ. Du, jag och 8andra<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Törngren - 5 juni 2013 16:00

Hejhej! Detta år har varit lika härlig somm de första året på Grans. Jag har aldrig trivts så mycket på en skola som jag gör nu.Jag har fått vänner för livet. Har träffat nya kompisar under detta år lika härliga oh galna som de andra.Jag har haft ...

Av Angelica Törngren - 10 maj 2013 17:07

                           / Angelica:D

Av Angelica Törngren - 9 maj 2013 13:15

Hejhej!Jag har typ osit o göra så sitter och kollar på funny moments m 1D. Var o hoppa m Ludde tidigare i dag. nu funderar jag på vad jag ska hit på o göra. Ah men det är vell de som jag sysslar m just nu.      / Angelica ...

Av Angelica Törngren - 8 maj 2013 19:58

Hejhej! Jag har inte hunnit bloggat i veckan den har vart kort och jag vill umgås m kompisarna så. Men det har inte hänt så himla mkt under veckan med tanke på att den varit kort. Söndag kom jag dit, Måndag, tisdag och halva onsdag. Jag har varit m M...

Av Angelica Törngren - 4 maj 2013 15:26


TJAO! Jag har nyss kommit hem från stan. Var och fixa mat åt Ludde och en strips, en dricka och en glass.  Älskar vädret men de e varmt hehe är lite känslig för värme men de e rätt ok.  Ja i morgon får jag äntligen komma härliga Öjebyn igen efter...

Presentation


hejsan!
Jag är en tjej på 18år som älskar livet som hästtjej. Jag har en kanin som heter Ludde och en Sköthäst som heter Some Boy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards