ahorsegirlslife

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelica Törngren - 5 juni 2013 16:00

Hejhej!

Detta år har varit lika härlig somm de första året på Grans. 
Jag har aldrig trivts så mycket på en skola som jag gör nu.
Jag har fått vänner för livet. Har träffat nya kompisar under detta år lika härliga oh galna som de andra.
Jag har haft Zombie som sköt häst i 2år nu. Har inge i trean men kmr ta hand om honom ändå. 
Jag har utvecklats i min ridning enormt mkt. 
Hade väldigt kämpigt i början av året men som tur har jag haft mina underbara vänner som stöttat mig. 
Nu kmr bara de värsta året sista året med världens underbaraste vänner. 
Vet inte hur de kmr gå men, men. 
Under sista året ska de bara hända roliga saker, saker som kommer minnas. 
Jag älskar denna skola så himla mkt. 
Bätte skola finns inte! 
Under detta år har jag lärt känna: Maja,Carro,Vilma, Sofia, Ida, Kim, Noomi, mf. 
Och så mina andra underbara människor: Julia, Sara, Melinda, mf. 
Jag har haft ett underbart år, allt har vart roligt förutom endel saker, men förutom de har jag tsm med alla demhära skapat minnen som är oförglömliga: Tjejkvällen i början, Badet i hammarviken, resorna in till piteå, sång kvällarna i Villan, Lucia, Grillkvällen, promenaderna till OK, kvällarna i elevhemmen, kom som du inte bruka vara dagen! Och alla andra galenskaper vi gjort!   
Kom sm du inte brukar vara dagen åk 1.    
Har aldrig skrattat så mycket som jag gjort med detta underbara gäng. 
Om jag sammarfattar året med enkla ord så: Massa skratt och galenskaper, gråt, lite sorg, svek, känslosamt, kramar, vänskap, lyckde tårar, dikter, djur, kärlek, irritation, mm. Ja det mesta. 

Jag har under många år inte fårr känna att någon bryr sig om mig, jag har vet med om falsk vänskap och falska kompisar, men nu har jag äntligen insett vad vänskap är och hur en äkta vän ska vara.
Man ska kunna säga allt till en, man ska kunna lita på en,
Man ska finnas där i alla lägen, man ska stötta varandra,
man ska kunna prata om allt, man ska kunna skratta. 
Riktiga vänner finns alltid för en i alla lägen! 
Dom vännerna har jag äntligen hittat.  

  
Jag, Jull och Sara! i 1an.
Ni är underbara!   
Jull och Melinda
 

Jag, Maja och Carro! 
 
Kom som du inte bruksr vara dagen åk 2

Kom som du inte brukar vara dagen åk 1!  

Du är mitt hjärta och själ utan dig kan jag inte leva!
Älskade Zombie!  


Ett äkta gran liv!
Här är vi som vi är! 


/ Angelica!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan!
Jag är en tjej på 18år som älskar livet som hästtjej. Jag har en kanin som heter Ludde och en Sköthäst som heter Some Boy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards